072-395-2619 ingadler@walla.co.il

מחפשים חברת בדק בית? תתחילו בהמלצות
כיום ידוע לכם יותר מתמיד, שאת הכניסה אל הנכס החדש שלכם אתם מתנים בבדיקת בדק בית מקצועית. החובה על עריכת הבדיקה הינה הדדית, ומוטלת גם עליכם וגם על בעל הנכס הנוכחי. המטרה של שניכם היא ברורה: לאתר כשלים וליקויים אפשרים הנמצאים בכותלי הנכס. כאשר מדובר על בדק בית המלצות הן משהו שיכול לסייע לכם רבות בחיפוש אחר חברת בדק הבית המקצועית ביותר

לקטו המלצות מחברים:
כאשר אתם רוצים לבחור את איש המקצוע שלכם על פי המלצות, הדרך טובה והאמינה ביותר היא לעשות זאת באמצעות חברים וקרובי המשפחה שלכם. מדובר על אנשים קרובים אליכם שירצו בטובתכם, ועל כן אתם יכולים להיות בטוחים כי ההמלצה שלהם הינה האמינה ביותר. המטרה של ההמלצות היא לשקף לכם את טיב השירות הניתן מחברת בדק הבית הרלוונטית, וכך תוכלו לצפות את טיב השירות שגם אתם עתידים לקבל.

המלצות נרחבות על גבי הרשת:
אינכם מכירים חברים וקרובי משפחה שכבר ערכו בדיקה כזאת טרם כניסתם אל הנכס שלהם? לא קרה דבר. כיום, תוכלו למצוא כמות מכובדת מאד של המלצות על גבי הרשת – החל מהאתרים של החברות המדוברות ועוד לפורומים ודפי פייסבוק. בחיפושכם אחר חברה אמינה של בדק בית המלצות יכולות לסייע לכם רבות בבחירת החברה הראויה ביותר לערוך אצלכם את הבדיקה.

המלצות לצד השמצות:
אתם רוצים לחפש אחר המלצות כי אתם רוצים למצוא את הטוב שבכל ספק, אך כדאי שגם תדעו כי גם באמצעות השמצות ניתן לבחור אנשי מקצוע. מובן שהמטרה אינה להעליב או להשמיץ אף חברה, אך לעתים, בעת שתתלבטו אודות חברה מסוימת, ובו זמנית גם תיחשפו אל חוות דעת לא מחמיאה כלפי החברה, הרי שגם זה יכול לעזור לכם לקבל החלטה. בעת שקוראים חוות דעת שאינה חיובית, חשוב לשים לב לפאן המקצועי, וכי לא מדובר על השמצה שיורדת לפסים אישיים.

מגבשים חוות דעת מכמה אנשים:
אז איך בעצם כדאי להתייחס להמלצות? הדרך הטובה ביותר היא ללקט כמה המלצות מחברים קרובים, ולאחר שיש לכם מספר מועט של חברות פוטנציאליות, נסו ללקט עוד המלצות הרלוונטיות לחברות המדוברות. אחרי ההמלצה הראשונית על כל חברה, בידקו ברחבי הרשת המלצות נוספות ותראו שאכן ההמלצה שקיבלתם, נתמכת על ידי אנשים נוספים שהיו מרוצים מהשירות. בדק הבית הינה בדיקה חשובה, שאסור להקל בה ראש בשום פנים, ועל כן החיפוש אחר איש מקצוע איכותי הינו קריטי.

נותנים גם לתחושת הבטן שלכם להביע דעה:
סביר כי תיצרו שיחות טלפון עם מספר חברות על מנת להכיר, לשמוע הצעת מחיר, להבין את אופי הבדיקה וגם להתרשם באופן כללי מטיב האינטראקציה. חשוב מאד גם לתת לעצמכם להביע דעה, ואם אתם מרגישים כי יש לכם שיח טוב ואתם מצליחים לתת אמון בחברה מסוימת, גם את זה חשוב לקחת בחשבון.