072-395-2619 ingadler@walla.co.il

מה הרגע המתאים ביותר לבצע את בדק הבית?
אתם מטפחים את הבית שלכם עד בלי די: מחדשים אותו ברהיטים, מביאים אנשים מקצוע שיעצבו אותו על פי הטרנדים העדכניים ביותר ודואגים לתחזוק וניקיון שלו בתדירות גבוהה. חלק משגרת הטיפוח שלכם את הבית שלכם צריכה לבוא לידי ביטוי לא רק בקוסמטיקה ובמעטפת החיצונית, אלא גם בכל הקשור למערכות השונות בבית שלכם. בדיקת בדק הבית היא בדיוק מאותן בדיקות שמחובתכם לבצע בבית שלכם. הבדיקה היא מעין רנטגן למציאת כשלים או ליקויים במקום החשוב לכם מכל: הבית שלכם. אם כן, מה הרגע המתאים ביותר לבצע את הבדיקה?

רגע לפני שאתם רוכשים נכס:
חסכתם את מיטב כספכם, נעזרתם גם בהורים, לקחתם הלוואה וחתמתם על משכנתא? המשאלה שלכם לרכוש דירה משלכם סוף סוף עומדת להתגשם, אך רגע לפני שאתם חותמים על המסמכים השונים והופכים להיות באופן רשמי בעלים של נכס, אל תשכחו לבצע את הבדיקה. איך תוכלו לדעת אם הבית אכן ראוי למגורים, אם אין בו כשלים במערכת המים או אם ישנן נזילות ורטיבויות החבויות בקירות הבית? לא כל כשל או ליקוי ניתן לצוד בעיינים, אלא רק עם בדיקה מעמיקה הנערכת על ידי אנשי מקצוע ומיכשור מתקדם.

מחליפים את המטבח? בודקים את כל המערכות:
החלטתם להשקיע בבית ולפנק אותו עם מטבח חדש? אין כל ספק כי אתם הולכים להנות מחלל מחודש שיהיה נעים לשהות בו אפילו יותר. פירוק המטבח והתקנתו של אחד חדש היא הזדמנות נפלאה לבצע את בדיקת בדק הבית ולוודא כי רגע לפני שאתם משלבים מטבח חדש, כל המערכות באיזור זה תקינות. לשלב מטבח חדש בחלל שהמערכות בו לא נבדקו יהיה טעות. לא מקצרים תהליכים, אלא פשוט בודקים!

מסיידים את הבית? לא לפני ש…
צביעת דירה היא משאלתכם כבר המון זמן. רציתם לשלב צבעים חדשים על קירות הבית, להשתמש בטקסטורות אומנותיות ולעורר את הבית שלכם לחיים. צביעת הבית היא אכן דרך נפלאה להשקיע בו ולעורר אותו מחדש, אך לא יוצאים למלאכת הסיוד ללא בדיקה מקדימה של כל המערכות בבית. האם תרצו שחברת צביעה מקצועית תסייד לכם את הקירות בעת שנוכחות בהן רטיבות או עובש? בדיקת בדק הבית תוכלו לאמת כי המערכות בבית תקינות, או לחילופין למצוא כי ישנם כשלים שצריך לתת להם מענה.

בדיקה תקופתית-שגרתית:
עבור בדיקת בדק הבית לא באמת צריך סיבה. לעתים, בדיקה תקופתית-שגרתית היא כל מה שאתם צריכים על מנת לזכות בשקט הנפשי שלו אתם כמהים. אתם שוהים שעות רבות בבית שלכם, ומעבר לתחושת הנוחות שלכם ישנה גם תחושת הביטחון החשובה לכם. בית שבו ישנם כשלים או ליקויים במערכות שונות כגון המים או החשמל, יכול שלא רק לפגום בתחושת הנוחות שלכם, אלא גם בתחושת הביטחון. לא מתפשרים, פשוט בודקים!