072-395-2619 ingadler@walla.co.il

מהו בדק בית?
המאמר סוקר מהו בדק בית, מדוע צריך אותו, ומדוע מודי אדלר הוא האיש מקצוע הכי מתאים לביצוע בדק הבית.
שוק הנדל"ן בישראל פורח בשנים האחרונות ובעיקר שוק הנדל"ן למגורים.
עם זאת על אף פריחתו של שוק זה אין המשמעות היא כי אנו יכולים לנוח על זרי הדפנה ולקנות מכול הבא ליד מתי שמתחשק לנו.
בכדי לדאוג כי רמתו האיכותית של שוק זה נשמרת עלינו לבצע בדיקת בדק בית לפני רכישה של בניין או בית חדש. בדיקת בדק בית מקצועית תצביע על ליקויי בנייה שיש במבנה ועל בעיות בהנחה שיש במבנה. ליקויי בנייה יכולים להיות צרה צרורה ולהשפיע באופן ניכר על מחיר הנכס שלנו. אך הם יכולים להשפיע גם על איכות החיים שלנו. כך יוצא כי הוצאה כספית קטנה על בדיקת בדק בית יכולה לחסוך לנו עשרות אלפי שקלים ואף יותר בכך שתצביע על בעיות שיש במבנה.

מתי כדאי לערוך בדק בית?
ביקורת מבנים או בדק בית בלשון אחרת היא חובה שיש לערוך תמיד בקניית בתים חדשים או יד שנייה. בדק הבית חוסך לנו כסף רב בכך שהוא מאפשר לנו לאתר ליקויים שלא היינו מודעים אליהם בצורות אחרות. יתכן ובעקבות הליקויים הללו עדיין נחליט לרכוש את הבניין המדובר אך נוריד את המחיר שמבקש בעל הבית. לכל הפחות נדע כמה אנחנו צריכים להשקיע עוד בבית אם נחליט לתקן את הליקויים המדוברים. יתכן וכלל לא נגלה כי יש ליקויים וזהו כמובן המצב הטוב ביותר שיכול להיות. אך בדיקת בדק בית היא מחויבת המציאות, תמיד כשאתם רוכשים בניין או בית חדש. אין זה משנה אם מדובר על בניין משרדים או בניין מגורים או אפילו דירה אחת. ההוצאה הכספית על נדל"ן היא כה גדולה עד שאנחנו מוכרחים לדאוג לערוך את הבדיקה בכדי לשמור על כספנו

כיצד נבטיח כי בדק הבית ברמה גבוהה?
כאשר אנחנו מבצעים בדק בית אנחנו חייבים להבטיח כי הוא יהיה ברמה הגבוהה ביותר בכדי שלא יתגלו תקלות אחרות לאחר שאנחנו נכנסים לבית. חשוב להבין כי ככל שבודק הבית ברמה יותר גבוהה כך אנחנו יכולים להיות בטוחים כי הבעיות במבנה יתגלו בצורה הרבה יותר טובה ואנחנו נהיה הרבה יותר מרוצים. זוהי הסיבה מדוע חשוב לבחור בבודק מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. חשוב להקפיד על כך שההכשרה של בודק הבית היא הכשרה של מהנדס מכיוון שכך נדע כי הבודק יודע על מה הוא מסתכל ומה הוא בוחן. אל תבחרו בבודק שלא עבר הכשרה מתאימה מכיוון שהדבר יכול להזיק לכם בצורה ניכרת. בנוסף בחרו בודק עם ניסיון שעבר כבר כמה בתים בחיים שלו בכדי לדעת שהוא ידע על מה להסתכל והיכן לחפש את הכשלים הנפוצים של בדק הבית. בדיקת בתים יכולה להיות סבוכה וחייבים לבחור באדם מקצועי ברמה הגבוהה ביותר שיבצע את העבודה בכדי שלא נבזבז את כספנו לריק.

מודי אדלר – הבודק המקצועי ביותר שיש:
בין אם מדובר על בניין משרדים או על בניין מגורים מודי אדלר הוא האיש שלכם לביצוע בדק בית. למודי אדלר ניסיון עשיר בביצוע בדיקות בתים ואפשר להגיד שהוא כבר ראה הכול בחייו. מודי הוא מהנדס אזרחי ויש לו הכשרה מקיפה בכדי לבצע את בדיקת הבית שלכם ואת ביקורת המבנים הדרושה בכדי להצביע על כשלים הקיימים בבית. מודי יעשה הכול בכדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר הקיים והוא מקפיד על קוצו של יוד בבדיקת בתים. מעוניינים בבדק בית? מודי אדלר יבצע לכם את זה במקצועיות הרבה ביותר שיש וללא פשרות.