072-395-2619 ingadler@walla.co.il

כל הטעויות שתוכלו לעשות עם בדיקת בדק הבית
אם אתם עומדים להיכנס אל נכס חדש, בטח קיבלתם המון המלצות חמות לבצע בדיקת בדק בית. כשם שנשים בהריון מבצעות בדיקות שונות על מנת להבטיח את בריאות העובר, וכשם שאתם מבצעים נסיעת מבחן לרכב טרם אתם רוכשים אותו על מנת להבטיח שאתם לא קונים חתול בשק, דומה הדבר עם הנכס החדש שלכם: לא קונים לפני שבודקים!
על מנת לא לחזור על טעויות שאחרים עשו, הכנו לכם מקבץ של טעויות נפוצות הנעשות בתום לב. כעת, אתם נמנעים מהטעויות!

1. "זה בית חדש, מה כבר יש לבדוק?"
העובדה כי אתם רוכשים בית חדש מקבלן לא אומרת כי הוא במאת האחוזים נקי מכל כשל או ליקוי. מה שכן אפשר לומר הוא שהסבירות כנראה נמוכה יותר, אך עדיין לא ניתן לשלול כי בית מקבלן הינו בית שחסין מכל בעיות. לכן, רגע לפני שאתם משקיעים את כל החסכונות שלכם בדירה שתמיד חלמתם עליה, ערכו בדיקת בדק בית שתוכל לשקף לכם בבהירות את טיב הנכס והאם הוא ראוי למגורים במצבו הנוכחי.

2. "זו דירה בשכירות, יהיה בסדר"
אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא של דיירים שעתידים להיכנס אל דירות שכורות, ועל כן ממעיטים בחשיבות הבדיקה ובערך הדירה. חשוב לזכור, כי המון פעמים הכשלים שמתגלים הינם כשלים המצויים במערכות חיוניות מאד כדוגמת חשמל ומים – מערכות בסיסיות לכל הדעות שללא תפקוד מושלם שלהן, ישנה פגיעה באיכות החיים. על כן, אין באמת חשיבות אם זו דירה שכורה או דירה שקניתם – חשוב שתבצעו את הבדיקה על מנת שתהיו בטוחים כי אתם הולכים לגור במרחב נאות שיספק את הצרכים שלכם.

3."ראיתי את הדירה, הכל נראה לי בסדר"
האם אפשר לבצע בדיקת בדק בית לבדכם ללא ניסיון מתאים? ישנם אלו שחושבים שכן. לא כל כשל או ליקוי הינם חזותיים ואפשר לצוד אותם בעיניים. אז נכון, לעתים ישנם כשלים בדמות רטיבות על הקירות שאכן אפשר לצוד בעזרת זוג עיניים, אך גם ישנם כשלים וליקויים נסתרים שרק עם מיכשור מתקדם ועבודה יסודית של אנשי המקצוע, ניתן לאתר. על כן, אינכם יכולים לבצע את הבדיקה לבדכם.

עוברים אל הדירה החדשה בראש שקט:
מעבר אל דירה חדשה הוא מעבר מרגש שמסמל התחלה חדשה ונעימה בחיים שלכם. כעת, אתם בטוחים כי הכל בסדר, אך על מנת להבטיח כי הכל בסדר חשוב שתבצעו את בדיקת בדק הבית. השקעתם רבות בחיפוש אחר חברה של הובלת דירה בירושלים, על מנת שכל החפצים שלכם יהיו בטוחים ויגיעו אל יעדם בשלום. כעת, הבטיחו שגם אתם תהיו בטוחים ומוגנים בעסקה טובה שעשיתם. עסקה שכזו מתחילה בבדק הבית שמעניק לכם ראש שקט ואת הידיעה כי הבית שבו את גרים – הינו בית שראוי למגורים.