072-395-2619 ingadler@walla.co.il

בדק בית מזהה ליקויי בנייה, עו"ד פלילי דואג לזכויותך
לקנות בית חדש זה אחד מהדברים הכי מרגשים שתוכלו לעשות בחייכם ובמיוחד אם מדובר על בית שזה עתה סיימו לבנות אותו. עם זאת, הניסיון מוכיח שאפילו במקרים של בניה חדשה עלולים להיות ליקוי בניה שונים וחשוב לבדוק אותם. לכן כדאי שתפנו עוד היום להזמנת שירות של בדק בית הנדסי אשר יתבצע על ידי המומחים בתחום, כי למה שתיקחו סיכונים מיותרים? אומנם הבדיקה עולה כסף אך לא כדאי לוותר עליה כי אם אפשר למנוע אח"כ את הזמנת שירותיו של עו"ד מקרקעין או עו"ד פלילי, אז למה לא? זה לא סוד שיש הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום הפלילים וגם בתחום המקרקעין שיוכלו לייצג אתכם בהמשך ולסייע לכם במידה ואכן יקרה משהו, אך אם אפשר למנוע הכול על ידי בדיקה אז למה לוותר על כך?

איך תבחרו עו"ד פלילי מקצועי?
לא אחת קורה שאדם קונה בית, מזמין את חברת בדק הבית לעשות בדיקה ומתגלים ליקויים שאומנם המהות שלהם הנדסית אך לעיתים המצב חמור יותר. ישנם מקרים שבהם מעבר לליקויי הבניה יש גם עבירות פליליות שקשורות לעניין ולכן חשוב שיהיה לכם עו"ד פלילי שיוכל לעזור ולהגן עליכם. חיפוש קצר מראה שיש הרבה עורכי דין בתחום הפלילים שיוכלו לתת לכם שירות אך לא כולם מגיעים עם מספיק ידע וניסיון. לכן, רגע לפני שאתם פונים ככה סתם לעורך הדין הראשון שאתם רואים עם התמתחות בתחום הפלילים שווה לבדוק:
ממתי עורך הדין עוסק בתחום הספציפי הזה?
האם הוא מציע זמינות מלאה ללקוחות שלו?
מה כולל השירות שהוא יוכל להציע לכם?
האם הלקוחות האחרים שלו ממליצים עליו בחום?
עו"ד פלילי הוא אדם שחייב להגיע עם כמה שיותר ידע כדי שהוא יוכל לתת לכם שירות מספיק טוב ולכן שווה לעשות כמה שיותר בירורים לפני שמקבלים החלטה בנושא.

תוך כמה זמן מסתיים בדרך כלל הליך פלילי?
להגיש תביעה בתחום הפלילים ולהתמודד עם מערכת המשפט זה לא דבר של מה בכך ולכן אתם חייבים להכין את עצמכם לתהליך ארוך. מצד שני, אם יהיה לכם עורך דין בתחום הפלילי שמגיע עם היכרות מעמיקה בענף הזה, יכול להיות שהוא גם יוכל לעזור לכם לקצר תהליכים. חשוב גם לקחת בחשבון את האפשרות להגיע להבנות עם מנהלי הבניה או עם הקבלים שנהגו שלא כחוק כי לא כל המקרים חייבים להגיע לבית המשפט. עם עורכי דין שמכירים את התחומים הללו לעומק אתם תחסכו לעצמכם לא רק זמן וכסף אלא גם הרבה עגמת נפש כי אף אחד לא תכנן להגיש תביעה עם רכישת הבית החדש. לכן חשוב שיעמוד לצידכם עו"ד מומחה וכדאי שתתחילו לחפש אותו עוד היום.