072-395-2619 ingadler@walla.co.il

כך בדיקת בדק הבית חוסכת לכם כסף רב
בעת שאתם חושבים על אפשרות לערוך בדיקת בדק בית, אתם בעיקר רוצים להנות מהאפשרות לזכות בשקט נפשי מהנכס אליו אתם עתידים לעבור. אכן, בעת שמבצעים בדיקה שכזו, שוללים כל חשש לכשלים או ליקויים שונים ברחבי הנכנס, או לחילופין – מאתרים אותם ועל כן נותנים להם מענה. מה אם יגידו לכם שעם הבדיקה הזו תוכלו גם לחסוך כסף?

יודעים במדויק מה אתם רוכשים:
ראשית, בעת שאתם עורכים את בדיקת בדק הבית, אתם מקבלים שיקוף, מעין רנטגן, לנכס אותו אתם קונים. לצד רכישות קטנות שלכם שרובן מגיעות עם פתק החלפה, הרי שרכישת נכס הופכת סבוכה יותר בעת שרוכשים אותו, ומגלים עליו דברים שונים רק לאחר שהתבצעה הרכישה. בדיקת בדק הבית המקצועית מאפשרת לכם להנות משקיפות מלאה, תוך שתקבלו בתום הבדיקה דו"ח מפורט המציג בפניכם את הכשלים והליקויים שנמצאו, במידה והם אכן נמצאו. לפני שאתם משקיעים את הכסף שלכם, מגיע לכם לדעת היכן הוא מושקע והאם מדובר בהשקעה ראויה.

נמצאו כשלים? יש אל מי לפנות:
אז למה חשוב בעצם לבצע את הבדיקה טרם החתימה על החוזה? האם תוכלו לדמיין לעצמכם אתכם רוכשים רכב מבלי לעשות נסיעת מבחן או לרכוש כרטיס טיסה בלי לבטח אותו? מובן שלא. על אחת כמה וכמה בעת שמדובר על רכישת נכס, שהיא לכל הדעות רכישה גדולה. בדיקת בדק הבית היא במידה רבה תעודת הביטוח שלכם, והאפשרות שלכם להגן על עצמכם, ובעיקר על הכסף שלכם. ערכו את הבדיקה טרם החתימה על החוזה, ובמידה ואכן נמצאו כשלים שונים, תוכלו לדרוש בעלות התיקון מבעל הנכס הנוכחי.

האם הבדיקה רלוונטית רק במעמד רכישה?
חד משמעית: לא! בעת שאתם עתידים לעבור לנכס שאינכם רוכשים, אך כן מדובר על נכס שאתם עתידים לגור בו או לעבוד בו, זכותכם המלאה לדרוש בחלל הולם הראוי למחייה או לעבודה. גם בעת שמדובר על דירה שכורה לצורך העניין, חשוב לוודא כי הנכס שנמסר לכם מנגיש אפס ליקויים באינסטלציה ועד לאפס פגמים חזותיים.

כעת – מובילים את תכולת הדירה הישנה אל החדשה:
אז לאחר שביצעתם את בדק הבית וחתמתם על חוזה הרכישה או השכירות, הגיע הזמן לשחרר את כל הציוד שלכם מהמחסן בו נהנתם משירות של אחסון תכולת דירה. שירותי אחסון הדירה איפשרו לכם לערוך את כל הבדיקות בראש שקט, תוך הידיעה כי הציוד שלכם מאוחסן בתנאים אידיאלים. לעתים, בעת שאתם נמצאים בין מעבר מדירה לדירה, אתם זקוקים לשירות המדובר. אין כל טעם לנייד את התכולה שלכם אל מקום מושבכם הזמני. כך, אתם יכולים לאחסן את הציוד במחסן ייעודי ולשחרר אותו במעמד המעבר. כל שנותר לכם הוא להנות משירותי הובלה מתקדמים ולנייד את כל הציוד שלכם אל הדירה החדשה. בשעה טובה.