072-395-2619 ingadler@walla.co.il

בדיקה קטנה שתסייע לכם להשכיר את הכנס בקלות
יש ברשותכם נכס שאתם רוצים להשכיר למטרת מגורים? נדמה לכם כי עשיתם הכל על מנת להשכיר אותו: שיפצתם, פירסמתם והשקעתם המון על מנת להפוך אותו לנכס אטרקטיבי שימשוך קהלים פוטנציאלים. למרות זאת, עדיין נדמה כי אתם עומדים במקום ולא מצליחים להעביר את המפתחות לידיים אחרות. רגע לפני שאתם בטוחים כי באמת עשיתם הכל, האם ביצעתם את בדיקת בדק בית?

מעניקים לשוכרים תחושת ביטחון
אז למה באמת כדאי לבצע בדיקת בדק בית? בעת שאתם מבצעים את הבדיקה ומקבלים דו"ח על כך שהנכס הינו בטוח למגורים והינו נטול כל כשלים או ליקויים, אתם מעניקים לשוכרים הפוטנציאליים תחושת ביטחון ואת ההוכחה כי מדובר על נכס שכדאי וראוי לגור בו. כדאי שתזכרו כי הדיירים החדשים לפני חתימתם, רואים מספר לא מועט של דירות, כך שעליכם להתבלט מעל הדירות האחרות על מנת שיבחרו בכם. בעת שתציגו בפניהם את הדו"ח של בדיקת בדק הבית, אתם מצטיירים כאנשים רציניים ואחראיים שכדאי לחתום איתם חוזה.

חוסכים זמן בניסיון להשכיר את הכנס
כמו כן, הרי שברגע שאתם מבצעים בדק בית, אתם חוסכים לעצמכם המון זמן בחיפוש אחר שוכרים לנכס שלכם. בעת שיהיה לכם דו"ח מפורט שקיבלתם ממהנדס מוסמך ואחראי, תוכלו לקדם את נושא השכירות ולא לבזבז זמן בלהראות את הדירה שלכם, לפרסם אותה ולטרטר את עצמכם בגיחות אל הדירה על מנת לקדם אותה. חשוב לזכור כי הסטנדרט של הבדיקה כיום אינו בגדר המלצה, אלא בגדר בדיקה בסיסית שמחובתכם לבצע על מנת להבטיח את טיב הנכס המדובר.