072-395-2619 ingadler@walla.co.il

מודי אדלר הוא מהנדס אזרחי מומחה המבצע בדק בית. מודי מהווה את חברת בדק בית המתקדמת ביותר שיש והוא יבצע לכם את הבדיקה האיכותית ביותר שיש בכדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר. הסיבה שאנחנו צריכים לבצע בדק בית היא מכיוון שישנם הרבה ליקויי בנייה, כשלים בבית ובעיות בבית שאנו לא רואים בעין בלתי מזוינת. בכדי לאתר את הבעיות אנחנו חייבים חברת בדק בית מקצועית שתבצע בדיקה ברמה הגבוהה ביותר ותבטיח כי בבית שלנו לא מסתתרות בעיות. חשוב להבין כי הבעיות הללו יכולות לעלות כסף רב ואנחנו חייבים לעשות הכול בכדי לגלות אותן לפני שאנו רוכשים בית חדש.

על אילו פרמטרים מסתכלים כאשר מבצעים בדק בית?
כאשר אנחנו מבצעים בדיקת דירה יש להסתכל על חריגות בנייה בבית, על העובדה האם הבית נבנה בבנייה יבילה או מהירה ועל סוג הבנייה בה השתמשו. יש להסתכל גם על סוג החומרים בהם השתמשו לבנייה ועד כמה הם איכותיים. כל אחת מהבדיקות הללו חייבת להיות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ואנו חייבים להבטיח כי הבדיקה תעשה בצורה איכותית. בודק מנוסה ידע על מה להסתכל כאשר הוא בוחן בית והניסיון העשיר שלו יעזור לו לדעת בצורה הטובה ביותר מה הבעיה עם הבית שלכם ועד כמה זה ישפיע על המגורים בבית שלכם.

האם יש הבדל בין בדק בית לבית חדש לבדק בית ליד שניה?
אחת מהשאלות אשר נשאלות הכי הרבה כאשר אנחנו מבצעים איתור ליקויי בניה ובדק בית הוא האם יש הבדל בין בית חדש לבית ישן. התשובה הכללית היא שאין הבדל אמתי בין בדיקה של בתים חדשים לבתים ישנים. אך אם נכנסים לפרטים תתפלאו לשמוע שדווקא אצל בתים ישנים ישנם פחות ליקויי בנייה שאנו לא מודעים אליהם וזאת מהסיבה הפשוטה שאנשים כבר התגוררו בבית וחיו בו תקופה ארוכה. על כן דווקא כאשר אנחנו עוסקים בבתים חדשים נצפה לראות שם יותר ליקוי בנייה שאנחנו לא מודעים אליהם. בגלל זה כאשר אנחנו רוכשים בית חדש שעוד לא התגוררו בו או שהתגוררו בו תקופה קצרה כדאי מאוד ורצוי לבצע בדק בית.

חשיבות איתור נזילות בעת ביצוע ביקורת מבנים
אחד הדברים החשובים ביותר כאשר אנחנו מבצעים בדק בית וביקורת מבנים הוא נושא איתור הנזילות. נזילות הן אחת הרעות החולות של בתים רבים ופעמים רבים אנו לא מודעים אליהם עד אשר מתבצע בדיקת דירה איכותית. בדיקת דירה איכותית יכולה להציל את חיינו פשוט או לכל הפחות לחסוך לנו כסף רב עקב גילוי של נזילה בבית ואין זה משנה אם מדובר על בית חדש או בית ישן. למודי אדלר ניסיון אדיר באיתור נזילות והוא ישמח לבצע בדיקה מקיפה לבית שלכם בכדי למצוא את איתור הנזילה האיכותי ביותר שאפשר.

מה חשוב לקבל כאשר אנחנו מזמינים בדק בית?
כאשר אנחנו מזמינים בדק בית הדבר הראשון והחשוב ביותר שעלינו לקבל הוא המלצות. בדק בית המלצות יכול לתת לנו את בוחן הדירה הטוב ביותר ולאפשר לנו למצוא את הבודק הטוב ביותר. ככל שיהיו יותר המלצות על בודק הדירה כך אנחנו נדע כי הוא ברמה גבוהה יותר ונוכל להיות מרוצים מהשירות שלו ברמה הרבה יותר גבוהה. בנוסף עלינו להסתכל על המחיר של בודק הדירה. שימו לב בדק בית מחיר נמוך אינה בהכרח אומרת כי כדאי לנו לקחת את הבודק הזה אלא עלינו להסתכל על המכלול השלם של בדק הבית ולראות האם הוא איכותי.