072-395-2619 ingadler@walla.co.il

מהי החשיבות של בדיקת דירה לאחר שיפוץ?
בשעה טובה עשיתם את השיפוץ שחלמתם עליו והגעתם לרמת גימור לשביעות רצונכם, אך האם הכל כשורה? במאמר הבא נסביר לכם את החשיבות של שירות בדק הבית ולמה חשוב לבדוק דירה לאחר שיפוץ וכמובן – מהם הפרמטרים אשר יכולים להוות בעיה לאחר השיפוץ.

הזמנת בדיקת דירה לאחר שיפוץ – האם זה חובה?
רגע אחד לפני שאתם משחררים את קבלן השיפוצים לדרכו אל הפרויקט הבא, חשוב להזמין בעל מקצוע אשר יודע לבצע בדיקת דירה באופן מקצועי ויצביע על הליקויים הקיימים (במידה ויש) לאחר השיפוץ, כאשר קבלן השיפוצים עדיין מבצע את עבודתו בדירתכם ויצטרך כמובן לתקן את הבעיות הקיימות, רצוי מן הסתם להכניס זאת תחת חוזה מול המשפץ.

איזה ליקוים עשויים להיות במהלך שיפוץ הדירה?
במידה וביצעתם החלפת צנרת מים או אינסטלציה, יש לבדוק את עובי הצינורות האם הוא על פי התקן? האם ישנן דליפות? דברים אלו עשויים לצוף זמן מה לאחר השיפוץ ולכן חשוב לבדוק אותם ממש בתהליך השיפוץ או סמוך לסיומו. כמו כן – גם בעיות חשמל ועומס יכולות להיווצר עם הזמן, גם זה מבצע הבודק במהלך תפקידו. בנוסף, בעיות כמו סדקים ורטיבות שהיו לפני השיפוץ ולאחר אינם נראים לעין, האם הקבלן אכן ביצע את העבודה על פי הספר והרטיבות לא תחזור עם הזמן? את כל הבעיות שנפתרו במהלך החידוש אנו יכולים לפגוש כעבור כמה חודשים ולכן חשוב לבצע בדק בית מקיף טרם נסיים את הפרויקט על מנת שלא יהיה צורך שוב בשיפוץ וכמובן שלא נאלץ לרדוף אחר בעל המקצוע לאחר שסיים את עבודתו.

איפה כדאי לשפץ את הדירה באופן מקצועי?
ראשית, קבלן אשר מעסיק בצמוד אליו מהנדס אזרחי אשר מבצע בדק בית לכל פרויקט שלו, כבר משקף על רמת אמינות גבוה. אנו מאמינים כי חברה אשר כוללת בחוזה בדק בית בגדר חובה היא זו שאתם צריכים לבחור, אנו יכולים להמליץ לכם על שיפוץ דירה אצל טופ שיפוצים ואנו בטוחים כי תקבלו מחיר הוגן, שירות אמין וחוזה מקיף אשר יכסה אתכם.

כמה זה צריך לעלות לי?
בדרך כלל מחיר בדיקת הדירה מגלוון בתוך המחיר הכולל שקיבלתם בעבור הדירה, במידה ולא ויש צורך להוסיף זאת וכמובן שרצוי, המחיר אינו גבוה כלל ויש להתייעץ עם מהנדס לקבלת הצעת מחיר כוללת, כמו כן – חשוב לציין זאת בחוזה כי ליקוים אשר יגולו יטופלו על ידי הקבלן ללא תוספת שכר (במידה והם נגרמו בגללו כמובן). בכמה מילים לסיכום אנו יכולים לומר לכם בפה מלא כי שיפוץ ובדק בית הולכים יחדיו ורצוי לסכם הכל מראש מול נותני השירות על מנת שלא יגרמו נזקים כלכליים לכם.